Haftalık dizi yorumları | 23 Nisan & 28 Nisan

spoiler!
Dikkat! bu yazıda 23 Nisan sabahında yayınlanmış House ile 28 Nisan sabahında yayınlanmış The Big Bang Theory hakkında çok ağır spoiler vardır. Ona göre bak sonra görmedim duymadım olmasın. Gossip Girl'ü şutladık, How I Met Your Mother ekibi yine yatışta, Sherlock'u özledim ya ben :/ Zaten House'ta da geriye saymaya başladık. Bari tadını çıkara çıkara yazayım. Başlıyorum.


House; bu hafta rüyaları ve doğaüstü olayları konu aldı yine. Din var mı yok mu, ruhuydu, şeytanıydı, cinli bi bölüm oldu özetle. Çocuğun birinin içine kötü ruhlar girmiş güya, çocuk panik atak geçiriyor sürekli falan. Neyse hasta doğaüstü olunca ekip de rüyalara dalmaya falan başladı. Önce Park Chase ile ilgili sonra da Chase Park ile ilgili cinsel rüyalar gördüler. Evet Chase de yaptı bunu. Tam manasıyla bir Beşir repliği geliyor; "Chase'i harcayacaklar matmazel :(" güzelim çocuğu gidip Park'a yapacaklar teallam yaa. House da Domenica ile seviştiğini rüyasında gördü ama bölüm sonuna doğru gerçekten aralarında bir şeyler olacakken, göçmenlik bürosundan evrakları almaya gelin diye arayınca House'un yalanı ortaya çıktı. Fakat bölümün en kötü yanı bölüm sonunda gelen Wilson haberiydi. Wilson kansermiş. Final bölümünün adı "Everybody dies (herkes ölür)" diye haber gelmişti. Ölecek isim olarak Thirteen'i düşünüyordum şahsen ama Wilson'dan korkmaya başladım ki cidden final vurup geçecektir. Kaldı 5 bölüm..


The Big Bang Theory; Howard ve Bernadette'in düğünlerinden önceki son bölümdü sanırım. Zira Howard'ın bekarlığa veda partisi yapıldı, ama ne parti! Öyle hayal ettiğimiz gibi bi parti olmadı tabii. İneklerin partisi nasıl olur da? Erkek erkeğe, gerçekten öyle, bi yemek yendi Howard ile ilgili hikayeler anlatıldı. Tabii en bomba hikayeler Raj'dan geldi. Yemeğe katılanlardan biri de Wii'ydi ve tüm geceyi kayda alıp internete koydu. E Raj'ın hikayelerini dinleyen Bernadette de haliyle gerçek Howard'ı şutladı. Neredeyse düğün iptal oluyordu ki, Howard birden Howie oldu ve kendisinden hiç birimizin beklemediği şeyleri söyleyerek, hem Bernadette'in hem Amy'nin hem de Penny'nin gönlünü almayı başardı. İlk izlediğim bölümlerde bi gün Tbbt romantikleşecek deseler şaşırıp kalırdım. Ama hayaldi gerçek oldu. Bakalım devamı nasıl olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎