Aylık yazılar #eylül

Eylülün sonu gelmiş, hala eylül akşamı şarkısını konuşan yok mu? Cidden dünyanın sonu mu geliyor nedir. Neyse eylül sonu diyodum, eylül sonu gelmiş hala eylülü kutlamamışım, ayıp etmişim. Vakit geçmiyor, sıkılıyorum gibi ama eylül 21 olmuş. Öyleyse kutlamalar başlasın!

  • İş mevzusunda sona yaklaştık. Artık haber gelsin gideceğim. Başından beri çok istiyordum kendi ayaklarımın üzerinde durup bir nevi bağımsızlığımı ilan etmeyi, gel gelelim son günlerde evdeki ve etrafımdaki herkese bi daha kim bilir ne zaman görürüm gözüyle bakıyorum. Ayrılıklara hiç gelemem zaten, iyiden sulu gözlü oldum. Bunu yazarken bile aha aha aha gözlerim doluyor. Yazıklar olsun!

  • Mençester hatırası
  • Hemen futbolla ortamdaki havayı dağıtalım. Şampiyonlar Ligi grupları belli olduğunda ve benim iki takım aynı gruba düşünce, heyecan basmıştı. Günlerce de öyle dolaştım. Sonra United, Cimbom'u yenince üzüldüm, sinirlendim, surat astım. Ama devamı güzel olacak. Son maça kadar iki takım da her maçını kazansın, son maçta da Cimbom, United'ı yensin. El ele çıksınlar gruptan inşallah!

  • Evdeyken en çok yaptığım şey kitap okumak ve internette fink atmak. Elimdeki kitap stoklarını tükettim sanırım. En fazla iki kitap vardır okumadığım. Siz blogdan takip ediyorsunuz zaten okuduklarımı. Şimdi işe başlayıp maaşımı aldıktan sonra Menderes ve ihtilal dönemine dair kitaplara eğilmeyi düşünüyorum. O dönem bitince de 80 ihtilali dönemine. Lisedeyken tarihi sevmeyip okul bittikten sonra ilgi duyanlar olarak parti kursak, iktidara yürürüz.

  • Twitter'dan sonra Ask.fm'e de başladım. Boşluktan ne yapacağını şaşıran kızın bloguna hoş geldiniz.

  • Diziler pazartesiden itibaren başlıyor. Çok şükür en azından onları beklerken biraz vakit geçer. Gossip Girl'ü bile özledim :( Aslında üşenmesem diziler başlamadan ağır spoiler içeren bi yeni sezon yazısı yazsam şahane olacak. Bu arada bana yaz boyunca eşlik eden ve vaktimi harcamamı sağlayıp, beni eğlendiren Friends'e teşekkür ederim. 

  • Hayatımdaki bu durgunluk üç vakte kadar yerini çok ciddi vukuatlara bırakacak gibi hissediyorum. Böyle yatağıma yayılıp, en şımarık halimle buraya bu yazıyı yazıyorum ya, hah işte bugünleri mumla arayacağım. Biraz da böyle hissettiğim için gevşek gevşek takılıyorum sanırım.

  • Yayılmak, gevşeklik ve şımarıklık üçlüsünün üzerine kırılan bacak yüzünden hareketsiz geçen 3. ayı da ekleyince diyet yakın kalorileri yakın demeden de edemiyorum. Bacakları biraz kuvvetlendireyim ilk iş spora başlamak, buraya yazdım. Yapmazsam köpekler kovalasın beni. O da bi nevi spor işte ne var?

  • Karar verdim memleketteki en güzel kadın Beren Saat. Kimse itiraz etmesin. En yakışıklı adama da sevdiceğim diyeceğim ama vurmayın lan kız öldü :(

  • Evdeyseniz ve yapacak bi işiniz yoksa Tv2 öneririm. Eski Tnt olan kanal Doğan Grubuna geçtiğinden beri Kanal D'nin de eski işlerini almak suretiyle bi hayli zevkli bir kanal oldu. Dün mesela izlemediğim yerli bi film olan Acı Aşk'ı izledim ki sanırım daha psikopat bi yerli film izlememiştim.

  • Kış yüzünü göstermeye başladı. Yaz bitsin diye beddua edenlerin gözü aydın. Totolarınız donar inşallah :( Resmen bunalıma giriyorum havalar soğuyor diye. Bi de ben bu soğukta taşınacam şimdi yaa  :(

  • Çay içmek dünyanın en güzel şeylerinden birisi.

  • Tamam bağlıyorum bittim. Bu ayın şarkısı ne olsun? "Sana benim gözümle, bakan gözler kör olsun" diyerek redifle kafiyeleyip veda ediyorum. Her şey gönlünüzce olsun. Okuyanların gözlerine sağlık.

2 yorum:

  1. Ablacım canım cicim yine çok güzel yazmışsın ellerine sağlıkta şu ask fm de takılma boşver salla gitsin :((((

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎