"Gözlerimi açsam da sen çıksan karşıma"

Mehmet Erdem'i birçok kişi Sezen Aksu'nun Hakim Bey şarkısını söylerken tanıdı. Benim gibiler ise onu Herkes Aynı Hayatta şarkısıyla yüzünü görmeden sadece sesini duyarak.. Şarkının öyle güzel sözleri ve sözlerle bütünleşmiş çok iyi bir müziği vardı ki, ilk dinlemeyle yetinmeyip tekrar tekrar dinliyorduk o dönem. Bugün Mehmet Erdem keşfedilmiş bir yetenek olarak karşımıza çıkıp ilk albümünü yayınladı. Ben albümün tamamını dinleme şansına nail olamadım. Fakat biraz evvel o şarkının, Herkes Aynı Hayattanın videosunu izledim ve blogda olması gerektiğini düşündüm. Şarkıyı ilk kez dinleyecek olanlar varsa işi gücü bıraksınlar. Videoyu ve sözleri içeri yazıyorum. Şimdiden iyi seyirler.


Herkes aynı hayatta, kendini bişey sanma.
Ne kadar çok bilirsen, o kadar bela başa.
Sen bilirsin aslında, aklımdan geçenleri,
Zaman her şeyi çözer, şu beklemek olmasa..
Gözlerimi açsam da sen çıksan karşıma,
Gel beni azat et kayboldum karanlıkta,
Ben bizi unutmam gitmek yakışmaz bana,
Yolcuyuz hayatta sen gel otur yanıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎