Haftalık dizi yorumları 24-28 Eylül

Yaz tatilinin ardından nihayet benim dizilerin yeni sezonları başladı bu hafta. İlk etapta How I Met Your Mother ve The Big Bang Theory'i izledim. Pazartesi Himym'ı bugün de Tbbt'yi izledim ve seriye an itibariyle devam ediyorum. Ocağa kadar bu iki diziyle yazı mı olur? Yeni bi dizi önerin de izleyelim. Yazının devamında ağır spoiler var yalnız. Yeni sezonları izlemeyenler içeri girmesin. Arkamdan atıp tutmayın bak ben uyardım. Başlıyorum.


How I Met Your Mother; Dizinin 8. sezonu resmen başladı. Başladığı gibi de anneyi gösterdi. Fakat yüzünü görmedik tabii. Sarı şemsiyesiyle durakta arzı endam eyledi çocuklarımızın annesi. Öncelikle evet, düğün Robin ve Barney'ninmiş. Gel gelelim, ikisi de evlenmek istemiyor ve pencereden kaçış niyetindeler. Quinn ve Barney nasıl ayrılmış diye düşünüyordum meğer Quinn, Barney ve Robin'in sevgili olduğunu öğrenmiş. Öğrendikten sonra da sormuş Barney'e nasıl oldu açıkla bir dakika içinde diye. Yukarıdaki gifler de o sahne. Okurken ben nefessiz kaldım bu adam nasıl sıraladı inanılmaz! Böylece Quinn masalı da sona erdi. Bu arada Barney ve Robin demişken, Barney Quinn ilişkilerini öğrenmemesi için tüm anıları yok ettiğini söyleyip Robin'i yıksa da, aslında tüm anıları bir depoya saklayıp bunu Robin'e göstermesi çok romantik değil mi? Bölümde bebeğin ilk günlerini de gördük. Acemilik, yorgunluk, uykusuzlukla birleşince Lily ve Marshall'ın halleri pek fenaydı. Son cümlede kötü bi haberim var. Başlayan sezon, yani 8. sezon dizinin son sezonu olacakmış. Resmi açıklama maalesef.


The Big Bang Theory; Geçen sezonun son bölümü Howard ve Bernadette'i evlendirip Howard'ı uzaya göndermiştik. Howard'ın ayrı eve çıkma mevzusunda annesi ile Bernie arasında kalmasına güldüm en çok. Kaynana gelin toprağından gelmeymiş lafı vardır. Bernie ile Howard'ın anasını gördükçe evrensel bir laf olduğunu düşünüyorum yalnız. Bu arada Sheldon ile Amy'nin birinci yıl dönümlerini de kutladık. Ama Amy o kadar yıldı ki Sheldon'ın hallerinden, ben gidiyorum dedi. Ve yukarıdaki sahneyi yaşayıp güldük. Leonard geçen sezon iş ortasında Penny'e evlenme teklif etmişti. O mevzunun üzerinde biraz gidilmiş, haliyle de onlar için garip bizim için komik durumlar ortaya çıkmış. Bölümün bombası ise Stuart (çizgiroman dükkanındaki çocuk) ve Raj'ın yakınlaşmalarıydı. O iş olur bence ya o.O

Benden bu kadar. Haftaya devam.

ps: 500. post hayırlı olsun. 5000.yi de görürüm inşallah.

6 yorum:

  1. Gelin-Kaynana rekabeti uzaya bile taşındı.Raj ile Stuart'ı yalnızlıkları bir araya getirdi.Bir ara Stuart Amy'e yanaştı sonuç Amy ile Sheldon arasında ki bağ güçlendi.Bu yakınlaşma daha çok Stuart'ın yine aleyhine olur gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok hoşuma gidiyor Bernadette ve Howard'ın annesinin muhabbetleri. Ekip 7'ye çıktı biliyosun 6. sezonun ilk jeneriğindeki son sahne bile artık 7 kişilik. Bi de Raj'a lazım sanki artık ya :)

      Sil
  2. HIMYM için resmi açıklama demişsin ya hani son sezon olacağına dair.Nerede okudun onu?Çok merak ettim.Bize de bi link falan versen bizde görsek :) Son sezon olması iyi olmuş ama.Artık bitmeli bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cobie Smulders (aka Robin)açıklama vermişti sezon başlamadan önce.

      http://www.spoilersguide.com/how-i-met-your-mother/season-8-to-be-the-last-one/

      Sil
    2. Rica ederim, her zaman beklerim :)

      Sil

Yazın bakalım 😎