Günlerden Galatasaray vol.6

Ligin 6. haftasında Ordu deplasmanına gitti takım. Ve ilk mağlubiyet alındı. İlk 5 haftada kazanılan krediyle, rakiplerin galip gelmeleri durumunda bile, liderliği sürdürüyoruz. İşin enteresan tarafı, yenilen 2 golün de eski oyunculardan gelmesi. Stancu'nun golü üzdü. Fakat Hasan ile olan gönül bağımız sebebiyle, Hasan'ın golüne üzülmedim, üzülemedim. Ne yalan söyleyeyim minik bir tebessüm bile oluştu. Ama o kadar güzel attı ki.. Neyse rakibi övmenin mantığı yok dönelim takıma. Mağlubiyetin en büyük sebebi tabii ki Ordu'nun iyi oyunuydu. Benimkilerdeki konsantrasyon eksikliği de net şekilde hissediliyordu. Akıllar Braga maçında olunca böyle oluyor. Halbuki adım adım ilerlesek, bunu hem takım hem taraftara söylemek lazım, her şey daha kolay olacak. Şimdi bu mağlubiyetin anlamlanması için tek şart var, o da Braga maçından alınacak 3 puan. Madem akıllar oradaydı.. Giden 3 puan olsun canımız sağ olsun. Öyle bir takım olduk ki, öyle inanıyoruz ki, nasılsa telafi ederiz fikri gelip yerleşiveriyor zihne. Bu rahatlık öyle güzel ki.. Sen yürüyedur Galatasaray!

2 yorum:

  1. Akıllar hep Braga maçındaydı sence çok klişe bir mazeret değil mi artık o zaman sadece Ordu maçını oynamak isteyenleri oynatırdı di mi Ordu belki daha çok istedi peki Braga bu haftaki lig maçını kaybetseydi akılları henüz oynanmayan GS maçında mı olacaktı yıllardır yapılan ezberler gibi geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla klişe olduğunu düşünmüyorum. Taraftar olarak benim aklım Şampiyonlar Ligindeyse, futbolcunun aklının orada olması bana çok tuhaf gelmiyor açıkçası. Ordu bizden daha iyiydi, bunu asla inkar etmem, fakat bizim eksiğimiz zihinsel bence.

      Sil

Yazın bakalım 😎