Günlerden Galatasaray vol.10

Twitter'dan takip edenler biliyor çarşambadan bu yana İstanbul'daydım dün akşam döndüm Ankara'ya. İstanbul'a gidip de Galatasaray'ı izlemeden TABİİ Kİ DÖNMEDİM. Arena'ya ilk ve Eskişehir maçına kadar da son gidişim olan Trabzonspor maçında, geçen sene yine 10. haftada, takım 3-0 yenildi, Prandelli kovuldu ve Hamza Hocam görev başına geldi. Bu seneki Eskişehirspor maçında ise mutluluktan ölelim biss modundaydım. Zira Burak'tan 2, Selçuk'tan 1 ve Bilal'den 1 olmak üzere 4 gol izledim. G4L4T4S4R4Y kelimesinin hakkını verdik. Ama hepsinden öte, asıl sevindiren, takımın maç boyunca baskılı oynaması ve bu kez gol yemeden maçı bitirmesiydi. Salı akşamki Benfica maçı için güzel bir antrenman oldu dersem sanırım yanlış olmaz. Öyleyse, yürüyedur GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎