Cumartesi sabahı erken uyanma sorunsalı

Başlıkta tüm derdimi açıkladığımı düşünüyorum aslında. Sanırım yazıya yazacak bir şey kalmadı. Hay bin kunduz! Geçtiğimiz hafta açık öğretim sınavları yüzünden erken kalkmak mecburiyetinde kalmış ve hafta içi de çalıştığım için son 13 günümde 06.45 - 07.00 arasında uyanmıştım. Bugünden tek ama TEK BEKLENTİM saat 10'a kadar uyuyup 11'e kadar kahvaltı yapmaktı. Ama noooldu tabii ki saat 8.30 olmadan uyanmıştım. Hayatın bizi trolleme yöntemini 29'uma 2 hafta kala çözmüş olabilirim. "Bişeyi ne kadar çok istersen, onu o kadar senden öteye atarım". Teşekkürler hayat! Çok incesin canım! Sanırım bir süre hiçbir şey istemeyip, en azından istemiyormuş gibi yapıp ben de hayatı trolleyeceğim. İşe yarayacak mı? TABİİ Kİ HAYIR. Fırsatınız varken uyuyun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎