Günlerden Galatasaray vol.15

Hoca tam tersini söylediyse de, Galatasaray'ın bu sene havlu attığı, hadi yine pembe bakayım, atmak üzere olduğu aşikar. Bunu ben bile söylüyorum. Açıkçası, bu sene özelinde konuşmak gerekirse başarı istediğimden çok emin de değilim. Takımın başındaki ve içindeki ayrık otlarını temizlemek için soğuk bi duş şart zira. Dün akşam Beşiktaş maçına "Beşiktaş'ı nasılsa yeneriz" kafasıyla oturdum. Beşiktaş'ın atakları neticesinde de tam onların oynayıp bizim saçma bi golle kazanacağımız bi maç olacak diye bekledim. Neticede Wes'in golü geldiğinde de aldık dedim. Gel gelelim Beşiktaş bulduğu 2 golle, aslında maçın da hakkı olan, galibiyeti aldı. Bize de her hüzünden geriye kalan sadece Galatasaray oldu. Hakkımızda hayırlısı olur inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎