Gerçek Hesap Bu | Nejat İşler

Nejat İşler'i çok severim. Oyunculuğunun yanı sıra iddialı ve cool bir adam olması beni hep etkilemiştir. Geçtiğimiz yıllarda geçirdiği rahatsızlığa uzaktan uzağa çok üzülmüştüm, iyi olmasını dilemiştim hep. Bu yaz bi kitap yazdığını görmüştüm. Geçen hafta yaptığım kitap alışverişine ekledim. Büyük heyecanla Platon'un Devlet'ini bitirdim, çünkü Nejat'ın kitabını okumak için sabırsızlanıyordum. Bazen bir şeyi çok beklersiniz, kendi içinizde büyütürsünüz, abartınca da istediğiniz sonucu alamamak tam bir hayal kırıklığıdır ya, bir yandan da endişeleniyorum hayal kırıklığı olursa diye... Gel gelelim hayal kırıklığını bırak beklediğimden de nefis bir kitap olmuş. Sebepsiz yere çok sevdim kitabı. Çok şaşırdığım yerler de oldu, çok güldüğüm yerler de, duygulandığım yerler de. Kendi hayatından kısa kısa hikayeler anlatmış. Tadında bırakmış hep. Her hikaye birkaç sayfadan oluşuyor. Behzat Ç'den de bahsetmiş, Tezgah'ta yaptıklarından da, Şehnaz Tango'dan da (liseliler bilmez)... 2 günde bitirdim kitabı. Dilerim kitabında söylediği senaryolarını izlemek de kısmet olur. Güzel adam Nejat İşler. Can Yayınlarından çıkan kitap 184 sayfa D&R fiyatı 16 TL. Kitaptan en sevdiğim bölümü de ekleyeyim. 
"Sadece nefesini sevdiğim birinin yakınlarda olması beni rahatlatır. Bencilce bir şey, biliyorum. Ama birbirimize ihtiyacımız olduğunu hissediyorum ve bunu değerli buluyorum." 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎