Günlerden Galatasaray #5

Chedjou isimli futbolcuya o kadar kızgınım ki, üstüne yatmama rağmen hala sakinleşemedim. Nefis bir futbolla harmanlanmış 2 gol, harika bir deplasman tribünü performansı, takım akıyor, kalbim pır pır. Her şey mükemmel giderken hatalarla yenilen iki gol. Resmen kabus gibi. İçimden bağırıyorum adama. Maçı kafamda tekrar tekrar oynuyorum. Her seferinde çatır çatır kazanıyoruz. Bir tek bu maçta -gerçek olanda- galip gelemedik. Affedemiyorum, sakinleşemiyorum. Giden 2 puan değil sıkıntım. Kaldı ki daha 5. maçtan giden puana üzülecek kadar vasat taraftar değilim. Galatasaray sezon sonunda şampiyon olacak, o kadar eminim ki... Bu maçı sadece bir can sıkıntısı olarak hatırlayacağız. Neyse, artık önümüze bakalım. Maçtaki 2 golün birini Eren birini de Bruma attı. Bilhassa Bruma'nın golü... Yine nefisti. 5. maçta 11. puan. Şampiyonluk için YÜRÜYEDURUN ASLANLARIM! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎