Günlerden Galatasaray #3

Kayserispor maçını izlediğimiz gün memlekette, internetten uzaktaydım. Maç yazısı bir hafta sonrasına kadar sarktı. Bayram telaşı malum...
Maç özelinde konuşmak gerekirse, takımın dalgalı oyunu beni çok tedirgin ediyor aslında. Bir hafta akıyor, ateş ediyor, şahane oluyor; ertesi hafta tel tel dökülen dağınık bir takım görüyoruz. Bunun sebebi nedir bilmiyorum, bilmek istemiyorum. Tek istediğim bu sezonu hayırlısıyla şampiyon bitirmek ve seneye yeniden şampiyonlar liginde olabilmek. Bu maçta hocanın Selçuk'u kenara alması maçın en önemli detaylarından biriydi bana göre. Gelecekte bu hareketin geri bildirimini nasıl alırız kestirmek güç. Dilerim, Fatih Terim-Burak Yılmaz etkisi yaratır ve Selçuk yeniden Selçuk gibi oynamaya başlar. Maçtaki tek gol Yasin'den geldi ve 1-1 biten maçla 3. haftayı 7 puanla kapattık. Akşam için başarılar, bizim için SALDIR GALATASARAY OOOLEEEYY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎