Simyacı | Paulo Coelho

Kısa kısa bölümlerle asla sıkmadan ilerleyen bir kitap. Eline alınca 2-3 gün içinde okunup bitiyor. Sorgulaya sorgulaya gidince olayın nasıl aktığının farkına bile varmıyorsun tuhaf şekilde. Bende bu etkiyi oluşturdu en azından. Kalbi ikna etmek, sonra da dinlemek, kaderinin peşinden gitmek, işaretleri kovalayıp hayatın sana verdiklerini anlamaya çalışmak kitabın muhtelif anafikirleri. Gel gelelim benim şu aralar hayattan aldığım tek mesaj; "her güzel şey bitermiş" olduğundan kitabı hep kendime göre okudum veya yorumladım. Kitap, kitaptır işte oku geç yapamıyorum. Konudan sapmaya başladım. Kitap, sorgulatıyor. Nesin, neredesin, ne yapıyorsun/yapmak istiyorsun... Bunun için bile okumaya değer bence. Benim gibi geç kalıp 30'unuza birkaç ay kala okumayın. Vakitlice okuyun, kimbilir belki de yapacağınız büyük bir hatadan dönmenize yardımcı olur. Bağlayalım, 166 sayfalık kitabın, Can Yayınlarından çıkan D&R fiyatı 17 TL. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎