Hüsnü Arkan | Gülhisarlı Terziler

Geçen sene Hüsnü Arkan'ı o kadar çok dinledim ki, kitabının yayınlandığını görünce çok şaşırdım. Sonra da çok utandım. Çünkü bu kendisinin ilk kitabı değilmiş. Benimse bundan haberim yokmuş. Kitapta Ayhan Demir isimli karakterin hayatının bir dönemini kendi gözünden, teyzesinin gözünden ve ustasının gözünden anlatımını dinliyoruz. Benim için yabancı bir tarz. Arkan'ın kendisi bu anlatımı "oyuncaklı işler bunlar" diye tanımlıyor. Kitabın ilk bölümünde bu tarza adapte olana kadar bir şey anlamadım sanırım, avel avel okudum. Sonra içine girince anlıyorsun hikayeyi, hikayedeki insanların yaşadığı o küçük dünyaya kapanmışlıklarını. Tasvirler başarılı. Kitabın sonuna doğru tadı geldi açıkçası. Diğer kitaplarını da merak ediyorum şimdi. Elimdeki stoklar tükenince yeni bi kitabını denerim sanırım. 214 sayfalık kitabın D&R fiyatı 17.50 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎