Göğe Bakma Durağı | Turgut Uyar

Kitabı YKY'den edinmeyin öncelikle onun notunu düşeyim. Çünkü kitap yaprakları beyaz ve ben beyaz yapraklı kitapları okurken gereksiz sıkılıyorum. Bir evrak okuyormuş gibi, bir dersi çalışıyormuş gibi bir kafaya giriyorum sanırım. Turgut Uyar'ın muhtelif şiirlerini barındıran ve sonunda da şairle ilgili bir pasajın yer aldığı kitabı yer yer boğularak yer yer de duygulanarak okudum. 2. Yenicilerden en çok Cemal Süreya'yı seviyorum. Sonra da Göğe Bakalım... Turgut Uyar değil, Göğe Bakalım... Bu şiirde bana çok dokunan bir şey var. Her satırına ayrı duygulanıyorum. Her satırı kalbimin başka bir köşesine dokunuyor. Senin bu satırlarında ne var bilmiyorum, göğe bakalım 😊 İncecik bir kitap. Bi nefeste bitiveriyor. Okuyun. 112 sayfa. D&R fiyatı 6 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎