Lügat 365 | Banu & Onur Ertuğrul

Hayatımda ilk kez bir kitabın önsözü dahil her satırını, her sayfasını keyifle okudum. Tüm kelimelere, kelimelerin anlamlarına, kendi içindeki ahenklerine hayran birisiydim hep. Yalnız olmadığımı gördüm bu kitapta. İlk kez D&R'ı gezerken nefis ambalajına vurulmuştum. Bez cildi, bembeyaz kapağının altındaki Can Yayınevi kalbiyle beni kalbimden vurmuştu. Önce birine, sonra kendime aldım. Geçtiğimiz günlerde de okudum kitabı. Yine iki gün sürdü. O da bitmesin diye çabalamamdan. Yoksa aynı gün biterdi. Kelimelerin altında küçük küçük anlamları... Yan sayfada da kelimelerden birinin içinde geçtiği kitap cümleleri... Hayatımda en keyif aldığım kitaplardan birisi oldu. Mesela kelime hain. İhanetten türeme. İhanet eden demek. Böyle küçük bağlantıları görünce gözümden kalpler akıyordu. Yazanın, düşünenin, çıkaranın, eline, diline, gönlüne sağlık. En kısa sürede 2. kitabı bekliyorum. Çünkü bazı kelimeler gerçekten çok güzel! Kitap 304 sayfa ve D&R fiyatı 35 TL. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎