Günlerden Galatasaray #22

Bir haftadır bu maçın gelmesini bekliyorum. Eşek değiller ya, şampiyonluk istiyorlarsa içeride bu maçı alırlar diye bekliyorum. Ama unuttuğum bir nokta varmış. Bunu istemek için takımda futbolcu olması lazımmış. Kıymet verdiğim, gözünün içine baktığım, gönlümün efsanesi olan tüm adamlar cayır cayır satıyor takımı. Darmaduman hepsi. Hakem penaltıyı vermemiş de bilmem ne. At bitane gol. Hem rakibe at hem hakeme at. Attın da vermedi mi? 

İlk yarıda olacak zannettim ne yalan söyleyeyim. Ama devre arasında şekerleme yapıp gelmiş gibiydi takım. Keçeleşmiş gibiydiler. Uyuşmuş gibiydi herkes. Böyle kalakaldığını hiç hatırlamıyorum ben bu takımın. 80. dakika civarıydı sanırım. Beşiktaş üst üste bilmem kaç tane pas yaptı. Ben bilgisayar başında seyrediyorum, arkadaşlar sahanın içinde. Bir tanesi de demiyor ki sokarım pasınıza. Kaymıyor o pas yapılan ayaklara. Yazık, vallahi yazık. Dilerim bir an evvel tüm takım dağıtılır. En tepeden en aşağı kadar. 
Galatasaray 0 - 1 Beşiktaş 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎