Günlerden Galatasaray #25

İki maça sevinip gaza gelirsen Galatasaray böyle çakar sana. Rıdvan Dilmen'in böyle bir cümlesi vardı sanırım. Şimdi niye iki maçla gaza geldim bilmiyorum ama gerçekten inanmıştım. Bu takımın, takım olduğu zamanlarda ne kadar iyi olduğunu yazdık hep, hepimiz. Bu sene Karadeniz takımlarına (yerin dibine batasıcalar) karşı bir türlü tutmayan şans sanırım takım olmanın falan dışında kalıyor. 

İkinci yarıyı izlemedim. İlk yarıda gerçekten çok sinirlendim çünkü. Artık tahammül edemiyorum gol atamayan Galatasaray'a. Defans defans diye konuşuldu durdu ama benim gönlümden hep forvet alınması geçti. Bu takım Ümit Karan - Hakan Şükür, Hakan Şükür - Arif Erdem, Drogba - Burak Yılmaz, Baros - Elmander gibi efsane ikililer gördü. Şimdi kim var? Kim skora etki edip bu takıma puanları kazandıracak? Trabzon maçı hakkında konuşmak istemiyorum sanırım, lafı etrafta dolandırıp duruyorum. Dilerim Başakşehir ve Beşiktaş da kaybetsin. Bu puan kaybını hiç görmeyelim haftaya kaldığımız gazdan devam edelim. Trabzon 2 - 0 Galatasaray.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎