Aile Arasında | 2017

Gülse Birsel'in yazdığı dizileri keyifle izledim yıllarca. Avrupa Yakası kendi türünde yapılmış en efsane işlerden biridir halen gözümde. Yalan Dünya da gayet başarılıydı. Filmin çekilme haberini okuduğum ilk andan itibaren merakla bekledim. Kadro tek tek açıklandıkça daha da içim ısındı. Geçtiğimiz çarşamba akşamı gidip izledim. İyi ki gitmişim dediğim film oldu. Muhtemelen bu sene gittiğim son filmdi. Hadi biraz konuşalım.
Engin Günaydın... Ben bu satırları yazarken fonda Muhteşem Yüzyıl var ve ekranda da Engin Günaydın var. Bu kadar farklı role bu kadar başarılı hayat verebilen bir oyuncu kendisi. Şener Şen'e benzetiyorum ben hep Engin Günaydın'ı. İşini tertemiz yapıyor, asla ortalarda görünmüyor ve girdiği her rolün hakkını sonuna kadar veriyor. Gülse Birsel'in işlerindeki Engin ise beni mutluluklara sürüklüyor. Aile Arasında filmini de sırtlanıp götüren isim şüphesiz Engin. Zaten film oynadığı karakterin üstünden dönüyor ki performansı ile yan rollerden birinde de olsa parlardı. İkinci ışıldayan ise Derya Karadaş. İlk gördüğümde oynadığı karaktere kıl olurum diye düşünmüştüm ama o kadar güldüm, o kadar eğlendim ki kendime şaşırdım. Bi dönem emo kızlar vardı hah işte Derya Karadaş o kızdı. Erdal Özyağcılar ise filmin en güzel detayı. Bazı insanlar keşke hiç yaşlanmasa... Fatih Artman'dan çok daha iyi bir oyuncu olacak. Son söz ise Devin Özgün Çınar'a. Filmin açık ara en iyi yan rolü. Hatta rolü bile yok ama o kadar iyi ki göze çarpmamasına imkan yok!


Filmde Engin Günaydın'ın oynadığı Fikret karakteri eşiyle ayrılmasının ardından yeni bir eve taşınmaya karar verir. Bu ev de Demet Evgar'ın oynadığı Solmaz'ın karşı dairesi olur. Solmaz'ın kızı, ki kendisi Su Kutlu oynuyor çok severim, evlenmeye karar verir fakat pavyon şarkıcısı olan annesinin ve klarnetçi babasının mesleğini sakladığından Fikret kendisini birden kız babası olarak buluveriyor. Damadın ailesi de Adanalı. İşlerin nasıl sarpa saracağını az çok tahmin etmişsinizdir. Filme beklentim çok yüksek olmadan gittim. Hatta konusunu bile okumadım sadece fragmanını izlediğim ve sosyal medyadan gördüğüm kadarıyla karar verdim. Beklentiyi yükseltmeden gittiğimden midir nedir büyük keyif aldım. Filmin hedefi seyirciyi güldürmek ve hedefi de onikiden vuruyor. Saydığım ekibin komedi alanında başarısız olmasına zaten imkan yok bir de Gülse Birsel'in yazdığı senaryoyu ekleyince film yükseliyor. Herkesin emeğine sağlık, izleyin. Fragman ve bilgilerle bitiriyorum.

Vizyon Tarihi: 1 Aralık 2017
Yapımı : 2017 - Türkiye
Tür : Komedi
Süre: 124 Dak.
Yönetmen : Ozan Açıktan
Oyuncular : Engin Günaydın, Demet Evgar, Gülse Birsel, Fatih Artman, Erdal Özyağcılar
Senaryo : Gülse Birsel
Yapımcı : Necati Akpınar, BKM
Konusu : Çok takıntılı bir adam olan Fikret (Engin Günaydın) ve müzikhol vokalisti Solmaz (Demet Evgar), aynı gün yıllar süren evliliklerini bitirmiş, ve çok tuhaf olaylar sonucunda karşılaşmışlardır. Bu sırada Solmaz'ın kızı Zeynep, zengin bir kebapçının oğluyla evlenmeye karar vermiştir. Ancak ilk başta aile arasında olması planlanan nikah, giderek tantanalı bir hal alınca Fikret kendini hiç beklemediği olayların ortasında bulacaktır.

1 yorum:

Yazın bakalım 😎