Başıbozuk Sevdalar | Canan Tan

Canan Tan kitabı okumuyordum epeydir. Ayşe Kulin kitaplarından sonra onların devamı gibiydi, iyi geldi. Şiir isimli baş karakterimizin hayatına giren yanlış adamlara yaşadıkları 3 ilişkiyi anlatıyor kitap. Yanlış adamlarla diye açık açık söyleyebiliyorum zira kitabın adı Başıbozuk Sevdalar. Ezel, Baran ve Recep de anlayacağınız üzere "Başıbozuk Sevdalılarımız" kitaptaki. Benim en çok hoşuma giden detay; bölümlerin başına serpiştirilmiş kimisi Sabahattin Ali'den kimisi Can Yücel'den, kimisi Nazım Hikmet'ten kimisiyse Mevlana'dan... O kadar dokunaklı ve önüne geldikleri bölümün havasına o kadar uygun sözler seçilmiş ki tasnif eden arkadaşı tüm kalbimle tebrik ediyorum. Eğer Canan Tan ise bunu yapan zaten kitabı için en doğrusunu yapmış. Kitabın benim okuduğum baskısı Doğan Kitap'a ait, 336 sayfa ve 28 TL. Kırık dökük aşk hikayeleri okumak sanırım kadınların daha çok hoşuna gidiyor ama benim zülfü yarime dokunuyor bu aralar ve dolayısıyla da sevdim ben bu kitabı. Herkes sever mi hitap eder mi bilmiyorum ama deneyin be ne kaybedersiniz ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎