Günlerden Galatasaray #9

İki gün geçti ancak kendime geldim. Evet, ben Galatasaray'ın 16 maç sonra iç sahada puan kaybettiği Bursaspor maçındaydım. Ama giden 2 puanın mes'uliyetini kesinlikle üstüme almam zira daha iyi sebeplerim var. Öncelikle milli takım arası... 10 gün birbirlerinden ayrı oynayan takım bir araya gelince ve as oyuncularından da yoksun kalınca böyle oluyor. Sonra hafta içi oynanacak olan Şampiyonlar Ligi maçı da var ki akıllar oradaydı. Son olarak da Hocam'ın dediği gibi maç yerine "sakata gelmiş" olmamız. Daha ben stada girmeden 2 değişiklik yapılmış bile. Bursaspor dersine iyi çalışmış Fenerbahçe'den sonra buradan puan çıkarabilen ilk takım oldu. Maç Eren'in golüyle 1-1 berabere bitti. Denecek çok bir şey kalmıyor bu durumda. Geçen hafta 3 puan önde bitirmenin kaymağını yiyoruz ki bu maçın ardından 4 puan oldu ve puan kaybettiğimiz bu haftayı da lider kapatmayı garantiledik. Giden 2 puana üzülmemenin en güzel yönü dilerim Şampiyonlar Liginden alacağımız 3 puan olur. YÜRÜYEDURUN ASLANLARIM!
ps: Statta maç izlemek hayatta beni en çok heyecanlandıran ve mutlu eden olay. Eklemeden geçemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎