Geniş Zamanlar | Ayşe Kulin

Geniş Zamanlar'da birkaç farklı hikaye var. Başta bir olayın birbiriyle bağlantılı üç farklı yönden, üç farklı karakterin ağzından anlatımını okuyoruz. Sonra bu olaydan bağımsız iki hikaye daha okuyoruz. Hikayeler bastı mı giden cinsten. İstemsiz şekilde bir solukta bitiriyoruz kitabı. Bir erkeğin yanlış yöne gidişi de var kitapta, bir kadının hayatının kayması da... Başka bir kadının tüm hayatının değişmesi de var, yine başka bir kadının mücadele ettiği meme kanserinin hikayesi de... Bu hikayelerden birisi bana Ayşe Kulin'in hayatını anlattığı Umut-Hüzün-Veda üçlemesinde kendi oğlunu doğurduğu zamanın hikayesini anımsattı. Aynı mıdır, yoksa ben mi benzettim bilemiyorum ama eminim okuyanlar demek istediğimi anlayacaktır. Seviyorum Ayşe Kulin kitaplarını. Sıkılmadan, yorulmadan ve zaman zaman gözlerim dolarak okuyorum. Bu arada kitap 2005 yılında dizi olarak da çekilmiş. Fotoğraf seçerken gördüm eklemek istedim. Kitabın bendeki baskısı Everest Yayınlarından, 116 sayfa ve 15 TL. Okuyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎