Günlerden Galatasaray #6

Çok kötü bir maç izledik. Takım oynamıyor. Gitmiyor yani. Hani bacağa kramp girer de sürüklersin adım atamazsın ya, Galatasaray'ı dün akşam izlerken bu hissiyat vardı vücudumun tamamında. Tribünlerde hiçbir hırs yoktu illa şampiyonluk potasına girecek takım öyle bağıracaklar. Sahada oynayan takım yoktu ne yapmak istedikleri belli değildi. Ryan, Soso, istekli olmasına rağmen Belhanda biraz beklemeli artık. Mika'yı görmek istiyorum ben. Sahanın en iyisi olan Lemina'yı daha uzun izlemek istiyorum. Florin'in ikinci forvet olarak sahada olmasını istiyorum. Yuto'nun tribüne çıkacak oyuncu olmasını istiyorum. Kenar yönetiminin takıma olumlu hiçbir katkısı yok yazık ki. Oyuncular kenara baktıklarında gördükleri bir otorite olmadığından gevşek gevşek geziyorlar. Neyse ki hocanın cezası bitti artık biraz futbol izleriz inşallah. Çok bile konuştuk bu maçı hadi artık kapanış istiklal marşı! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎