Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı | Mark Manson

Kitapla ilgili muhtelif kitap sitelerinde, instagramda ve facebookta çok yorumlar görmüştüm de "kişisel gelişim" olayının kitaplardan öğrenilecek bir şey olmasına fikir olarak karşı olduğumdan çok yaklaşmamıştım. Derken bu kitap bana hediye edildi (gergin yüz) bana hediye edilen kitaplarla ilgili fikrimi biliyorsunuz. Kitap bildiğim bir yazardan/sevdiğim bir türden değilse geriliyorum. Çünkü okumam gerektiğini biliyorum, okumaya başlarsam bitireceğimi biliyorum, sevmesem de bırakamayacağımı biliyorum falan filan. Neticede bu kitaba da kafamda sorularla başladım. Fakat Mark Manson'un anlatım tarzını sevdiğimi itiraf etmeliyim. Kendi blogunu yazan ve insanlarla sohbet eder gibi yazmaya devam eden ve bir gün bu yazıları kitaplaştıran bir adam. Tarzını sevdiğimi itiraf etmeliyim ama "kişisel gelişim" mevzusu hala bir soru işareti benim için. Yani Mark'a göre sorunlarının tamamını sen çözemesen de kafana takacağın şeyleri seçebilirmişsin. Allahın aşkına bunu yapabiliyor olsam zaten hiçbir şeyi takmamayı seçer ve keyfime bakarım. Bilmiyorum, belki de benim anlayabileceğimin çok ötesinde bir şeydir. Belki bir gün... Kitap Butik Yayıncılıktan çıkma, 200 sayfa ve 25 TL. Bana çok geçmedi, belki siz seversiniz, çok tavsiye edeceğim bir kitap değil çünkü tavsiye edilebilecek bir tür değil benim tarafımdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎