Gelmiş Bulundum | Edip Cansever

Bilenler bilir, şiir dedin mi İkinci Yenicilerin peşinden giderim. Orhan Veli, Edip Cansever, Turgut Uyar ve elbette Cemal Süreya... Hislerini bu kadar etkileyici şekilde paylaşan başka bir grup şair var mıdır bilmiyorum. Mümkün oldukça şiirlerini okuyorum, okuduğum diğer kitapların arasında. Son fethettiğim kale ise Edip'in Gelmiş Bulundum kitabı. Cemal Süreya, adını verdiği şiirde Edip için der ki, "her şeyin fazlası zarardır ya, fazla şiirden öldü Edip Cansever", demin sıraladığım isimler arasında benim içinse son sıradadır. Cemal Süreya ve Turgut Uyar'ı çok daha fazla severim mesela. Yine de Edip'i okumak keyifliydi. Kitapta yaklaşık 50 tane şiir var. Hayata dair yazdığı şiirler beni çok çarpmıyor ama sevmeye dair şiirlerine zaafım var. Yapı Kredi Yayınlarının seçme şiirler serisinin kitaplarından birisi olan Gelmiş Bulundum, 116 sayfa ve 8 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎