Günlerden Galatasaray #19

Şu maça bilet bulup gidemedim ya, yanarım ona yanarım. Passolig çıktığından beri gerçekten maç biletlerinin böyle karambole satılması beni çok geriyor. Neyse, statta yada evde koltuğumda, ben her türlü Galatasaray'ı gözlerimin hapsine aldım. Canım Galatasaray da üçte üç ile yola devam ediyor ligde. Dün akşam Konya deplasmanındaydı takım. Konya'nın ne kadar kapanacağının farkındaydım bu yüzden golün erken bulunmasının önemli olduğunu düşünüyordum hep. Derken superman sahneye çıktı ve tam bir golcü vuruşuyla, tam bir Falcao vuruşuyla takımı öne geçirdi. İlk yarı bitmeden Emre bebeğim Akbaba da ikinci golü atınca maç artık dönülmez akşamın ufkuna doğru yelken aldı diyebiliriz sanıyorum. Kapanış golü de nöbetçi golcümüz Adem'in ayağından geldi. Maçın ikinci yarısında Marcelo ve Radamel'in sakatlanır gibi yapıp oyundan çıkmaları biraz gerse de, Radamel ve Hocamın maç sonunda söylediklerinden ciddi bir şey olmadığını düşünüyorum. Takımın maçın tamamında galibiyet kovaladığını söylemek mümkün. Hani derler ya bu maç sabaha kadar oynansa diye, işte sabaha kadar da oynansa Galatasaray'ın galip geleceği bir maçtı. Şampiyonluk için galip gelmeye devam etmeliyiz. Diğerleri elbet tökezleyecek. Yürüyedurun aslanlarım! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎