#6 Erzurumspor - Galatasaray

Nihayet yüzyıllardan sonra galibiyet alabilmişiz gibi hissediyorum. Galatasaray'ın bu seneki bu salaşlığı beni çok sinirlendiriyor. Allah kalbimi biliyor ya, yine son dakikalarda gol olacak ve 2-2 bitecek diye bekledim. Hayret, olmadı diye şaşırdığımı hatırlıyorum hatta. Hala o boş vermişlik var çünkü. İlk on bir belli olduğunda Belhanda'nın kaptan olduğunu görünce şaşırarak seyrettim aslında ama demek ki adam sorumluluk bekliyormuş. Beni bu maçta hiç rahatsız etmedi mesela. Etebo'nun yokluğunda Ömer'den çok hoşlanmadım. Ömer'deki şu birkaç rakibin arasında kaybolma özelliği olmasa kendisi de onu izleyenler de daha mutlu olacaktır eminim. Çünkü aslında bizim takımın bu seneki eksiği hız ve Ömer'in bu hızı sağlayacağını düşünüyorum ben. Maç kitlendiği anda Babel ile değişikliğe girince iş göreceğini düşünüyorum. Fakat benim düşünmem değil Hoca'nın buna gitmesi gerekiyor. Hoca ise lüzumsuz şekilde değişiklik konusunda lakayt davranıyor bence. Benim gördüğümü, senin gördüğünü, tüm dünyanın gördüğünü neden görmemezlikten geliyor algılayamıyorum. Görmüyor değil bak çok net şekilde görmemezlikten gelerek inatlaşıyor. Bunu çözmeleri lazım. Bugünkü galibiyete rağmen tekrar söylüyorum, yönetimle Hoca arasında bir gerilim var, bu gerilim aşılmadan takımın sırtı yerden kalkmayacak. Tüm bu olumsuzluklara rağmen deplasmanda 3 puanı öper başıma koyarım ki böyle bir maçta kesinlikle sonuçtan memnunum kendi adıma. Dün akşam Erzurum'u Radamel ve Emre'nin golleriyle 2-1 yendik. Hedef 23!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎