Göç ve Mülteci Sorunu | Yakup Bulut & Soner Akın

Son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim; eğer akademik bir çalışma içerisindeyseniz ve imla hataları sizi çok da bozmuyorsa, bu kitabı seveceksiniz. Fakat akademik bir çalışma içerisindeyseniz ve benim gibi bir ruh hastasıysanız, işiniz bitince kitabı yakmak isteyeceksiniz. Baştan uyarmış olayım. Bu kitabın editörü, editörlük işinden para kazanıyorsa, herkes her işten para kazanabilir, bana güvenin. Basit bir bağlaç ayırma işini, noktalama işaretlerinin kullanımını, hadi hepsini geçtim, kelimelerin doğru yazılışlarını bile başaramamışlar. Başaramadıkları gibi tutup bir de kitabı düzenlediklerini iddia edip basmışlar, satmışlar, benim gibi alıp okuyanlar falan olmuş. Çok enteresan. Yüksek lisans bitirme projem için başucu kitabı olacak, kavram araştırmamda kaynak olup yolumu çizecek diye düşünüyordum kitapla ilgili. Gerçekten makalelerdeki konular ve araştırmalar çok da kıymetli. Ama iş gidip kendini ifade ederken kullandığın o dile ve kitaptan okuduğumuz için de haliyle imlaya dayanıyor ya, orada kilitlenip kalıyorum. Atıfta bulunacağım çok güzel bilgiler vardı halbuki. Ben bu kitabı çok sevebilirdim. Olmadı. Neyse, bu da böyle olsun. İşim bitince kitaplığa girmeden kaldırılacaklar kategorisinde kalacak yazık ki. Kitabın bendeki baskısı Çizgi Yayınlarından, 360 sayfa ve 50 TL. Bu kitaba bir de 50 TL istiyorlar. Allahım sen büyüksün yaa.. Neyse sustum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎