#33 Göztepe - Galatasaray

Günler, haftalar ve bana aylar gibi geçen süreçten sonra nihayet oyun oynanarak galip geldi bu takım. Vallahi şaşkınım. Öyle şaşkınım ki ne yazsam diye on dakika boş boş ekrana baktım. Hani o imleç yanıp yanıp sönüyor ya, hipnotize şekilde onu izledim. Galatasaray'dan beklediğim tam olarak buydu o kayıp geçen maçlarda. Birincisi gençler sahada olsun, yapacaklarsa da onlar hata yapsın. İkincisi tık tık tık paslaşarak sosyal medya tabiriyle "terimball" oynayabilelim. Üçüncüsü ve en önemlisi doğru adamlarla doğru çocukları gördüğümüzde galibiyet kaçınılmaz olacaktı. Şükürler olsun dün akşam bu üç hayalin üçü de gerçekleşti. Halil de sonradan oyuna giren Oğulcan da uzun zaman sonra as başlayan Taylan da kusursuza yakın oynadı. Kerem zaten üç puanı üç golle getiren golleri atarak hat-trick ile maçı tamamladı. Değişiklikler doğru anlarda doğru isimlerle geldi. Hocamın maçtan önce söylediği ve başkana inceden sapladıkları maçın galibiyetle biteceğini sezmiştim ama böyle güzel oyunu Allah kalbimi biliyor ya böyle bir oyun beklemiyordum. Çünkü o öğrenilmiş çaresizlik artık psikolojik olarak beni ele geçirmiş durumdaydı. Şimdi Beşiktaş'ın 6 puan gerisindeyiz. Tüm maçları kazanırsak diye başlıyormuşum... Tabii ki hayır. Bu sezonun bir an evvel bitmesi dışında bir hayalim yok şahsen. Ha şampiyonluk gelirse de buralarda hiç ağlamamış gibi bağıra çağıra da kutlarım hakkını vererek hem de :) Kendiniz olun yeter aslanlarım. Ötesi kader, ötesi kısmet. Hedef 23!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎