#34 Galatasaray - Trabzonspor

Karadeniz'den faydalı bir şey çıksa zaten şaşıracağım. Gerçi kabahat bu defa karadenizlilerde değil benim eblehlerde ama neyse. Şampiyonluk gazımız yalnızca üç gün sürdü yazık ki. Oysa Allah kalbimi biliyor ya, Göztepe maçının bir kırılma anı olacağını, geri döneceğimizi, yeni bir mucizeyi daha ağlaya ağlaya kutlayacağımızı düşlemiştim içten içe. Sanıyorum profesyonel Galatasaraylılar benimle aynı fikirde değillerdi dün akşam. Bakmayın, maç gayet de Trabzon'un hakkıydı ama son dakikada Emre'nin (20) golüyle maç berabere bitti. Hoca maçtan sonra bu 1 puanın bize nasıl döneceğini göreceğiz dedi ama ben artık gaza gelmeyi falan düşünmüyorum şahsen. Gaza gelecek olanlara boğaz köprüsü satacak çok girişimci arkadaşlarım var.  Futbolu seviyoruz evet, ama sanıyorum futbol artık bizim ötemizde, dışımızda, inandığımız şeylerin uzağında yaşanıyor. 
Bizim cephede biraz havalar bozuk, görüyorsunuz. Umarım düzelir, yoluna girer. Ya da inceldiği yerden kopar. 34 yaşından sonra "taraftar" grupları gibi hadsizlik edecek değilim ya. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎