Günlerden Galatasaray #8

Aslında bu yazı bir hafta önce yazılmalıydı. Fakat ben İstanbul'daydım, Galatasaray Adana'daydı, maçı izleyememiştim, öteleye öteleye bugüne geldim işte. Maçı izlemedim dedim ya, tüm kalbimle inanıyordum ki Adanademir'i yeneceğiz, liderliği perçinleyeceğiz, yola devam edeceğiz. Tek golle, tek farkla, Adana'ya da saygı duyarak, haddimizi de bilerek, bay geçeceğimiz haftaya rağmen liderliği cebe koyacağız. Olmadı. Adana maçı yarım saat 10 kişiyle oynadı, yine olmadı. Dries'ın gol atmasını deli gibi bekliyordum artık ben izlemezken atar kesin diye düşünüyordum içten içe, 8. maçı da hüsranla geçtik. Mauro'nun döneceği, Mata'nın asistler yapacağı, Dries, Yunus ve Kerem'in skor katkılarında bulunacağı Galatasaray'ı hasretle bekliyorum. Yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎