Bir Aşk Masalı | Ahmet Ümit

Kötü, çok kötü kitap. Bunu yazarken aşırı üzgünüm ama hissettiklerimi tarif edebileceğim tek yol bu. Ahmet Ümit okumayı o kadar çok seviyorum ki, şu an kitaplığımdaki kitaplarıyla göz gözeyim 15. kitabı bendeki Bir Aşk Masalı. On beş kitap arasında açık ara en kötüsü. Gerilim cinayet türünde verdiği her eser şahane olurken, neden bambaşka bir yolda yürümek istemiş, anlamak güç. Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerçekten gerek var mı? Başka bir yazar bu kitabı yazmış olsa, benim de hasbelkader bu kitap elime geçse ve okumaya başlasam çok net söylüyorum 5. sayfayı tamamlamadan kitabı bırakırdım. Sırf Ahmet Ümit'in hatırı ve kredisi için bitirdim. Kitabın konusundan bahsedeyim de derdimi anlayın. Beş ülke var bu beş ülkenin beş prensi var hepsi aynı gece aynı rüyayı görüp bir kıza aşık oluyor ve o kızı aramaya başlıyorlar. "Büyüklere masallar" reklamıyla satıldığı için buraya kadar tamamız. Gel gör ki kitap öyle çok tekrara düşüyor ki iki yüz küsur sayfada anlatılanı 20-25 sayfada çok kolay anlatabilirmiş. Özetle olmamış kitap. Ahmet Ümit'in seri şekilde cinayet romanlarına dönmesini temenni ediyorum. Kitabın bendeki baskısı Yapı Kredi Yayınlarından, 250 sayfa ve 60 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎