Dinle Beni | Tess Gerritsen

Bugünlerdeki aşşşırı rutin günlerim için aksiyon ve gerilim arıyordum bir parça. Bunu bulmanın en güzel yolu da şüphesiz okumaktan geçiyordu. Aksiyon ve gerilimi sağlayacak tür de elbette polisiyeydi. Okunmayı bekleyen kitaplar rafımdan bir Gerritsen kitabı istediğimde kızlar bu arkadaşı getirip koydular masamın üzerine ve okumaya başladım. Sondan başlayayım; beklediğim aksiyon ve gerilimi %100 sağlayabildiğini söyleyemeyeceğim. Yazar aynı dedektif ve adli tabip ile 12 kitap daha yazmış iç kapaktan okuduğum kadarıyla ki ben Cerrah kitabını okumuştum. Yılda bir doz alıyorum gibi görünüyor şimdilik :) Belki de bu seri tekrara düştükçe gerilim dozu düşmüştür, oraya varacağım. Çünkü Cerrah'ı okurken epey gerildiğimi hatırlıyorum. Dönüyorum bu kitaba. Kitapta bir hemşire öldürülüyor evinde. Bu cinayeti araştırmaya başlayan dedektifimiz Jane Rizzoli, tam olay çözülecekken yeni bir şeyler keşfediyor ve aslında görünenden çok farklı bir sonla bitiyor kitap. Jane'in annesiyle ilgili bölümlerin bir parça sinir bozucu olduğunu da itiraf etmem gerekiyor bu noktada. Neticede araya atmalık bir kitap niyetindeydim, eh karşıladığını da söyleyebilirim. Kitabın bendeki baskısı Doğan Kitap'tan, 256 sayfa ve 89 TL an itibariyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎