Günlerden Galatasaray #22

Dün okuduğum kitabı bloga yazarken aylar geçmiş gibi hissettiğimden bahsetmiştim. Sonra göz gezdirirken fark ettim ki depremin olduğu gecenin akşamında oynadığımız Trabzonspor maçını yazmamışım. İstedim ki eksik kalmasın ne o karlı gece ne de oynadığımız güzel oyunun hatırası... Yazı maçın ertesi gününde yazılmış olsaydı şüphesiz en çok üzüldüğüm şey Nando'nun sakatlanması ve maç sonunda değneklerle stattan ayrıldığı görüntünün sürekli gözümün önüne gelmesi olacaktı. Gel gelelim hayat bize türlü sürprizler hazırlayıp "üzülüyor musun? öyle üzülünmez böyle üzülünür" diye küt diye indiriveriyor sopasını. O akşam maç daha başlamadan golü bulan Trabzonspor belki de maçı kazanacağını, Galatasaray'ın serisini bitiren takım olacağını düşünmüştü. Galatasaray ise ilk yarıda Dries'in ikinci yarıda da penaltıdan Mauro'nun attığı iki golle sonuca gitmeyi başarmıştı. Bugün o maçı anımsadığımda maça dair en önemli şeyin Nando'nun sakatlandığı an olduğunu düşünüyorum. Rize maçında bacağında oluşan kırığın ardından böyle büyük bir sakatlık yalnızca fiziksel olarak değil psikolojik olarak da çok geriye düşürürdü şüphesiz. Neticede korktuğumuz kadar kötü durumda değildi ve bugün halen tedavisi sürüyor. Güzel haber duymaya hasret kaldığımız bugünlerde dilerim toparlansın ve kaptanı olduğu geminin başına geçsin. Birilerinin futbolun acelesi mi vardı da başlıyordu dediğine bakmayın, söylenegelen güzel bir deyişte de belirtildiği gibi "futbol, önemsiz şeylerin en önemlisidir". Yalnızca insanları bu yaşadıklarımdan ötürü suçlu hissediyorum psikolojisinden çıkarabilecek olmasını bir kenara koyalım, geride bıraktığımız 15-20 gün içinde birçok siyasetçiden, toplum kuruluşundan, "memleket sevdalısından" çok daha fazla yardım topladı futbol tayfa. Hem ayni hem nakdi olarak. Bu sporu sevdiğim ve bir şekilde takip ettiğim için kendi payıma çok mutluyum. Son olarak Galatasaray, yürüyedur! Sen şampiyon olacaksın. Benim için değil, hepimiz için. O gün geldiğinde ben de bugünleri anımsayıp mutlulukla bezenmiş bir hüzünle seni izliyor olacağım.🖤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎