Bazen Unutmak İstersin | Kürşat Başar

Kürşat Başar, roman yazdığında okumaktan çok keyif alıyorum. Çünkü kalbimin kuytu köşelerinde dolaşacak kadar sıcak bir dili var. Akıp gidiyor ayrıca. Sayfaları uçarak okuyorum adeta. Sonra bu makalelerden oluşan kitabı geçiyor elime ve tuhaf tuhaf fikirleri çıkıyor. Kurgu işini bu kadar iyi yapan bir yazarın, normal hayatla ilgili fikirleri nasıl böyle oluyor anlam veremiyorum. Okurken okurken bir kadın karşıtlığı peyda oluyor bünyesinde. Sıklıkla tekrar ettiği fikirlerden biri şu mesela; kadınlar o kadar iyi hafızaya sahip ki (yumuşatma), 20 yıl önce eski sevgilinize aldığınız hediyeyi size anımsatıp onun için yapmadığınız bir masrafı kafanıza kakabilir (tespit sıçışı). Pardon? Bir kere Allah'ın aşkına hangi kadın sevgilisinin 20 sene önceki sevgilisine aldığı hediyeyi bilmek ister ki? Bir başkasına geçiyorum; kadınlar o kadar detaycıdır ki, ajanların kadın olması gerekir 
(yumuşatma). Sizin her türlü yalanınızı anında yakalar (tespit sıçışı). Mesela çok enteresan bir fikrim var, kadınlara yalan söylemeyin? Ve bunu tek yerde de geçirmiyor, tekrar eden makalelerde var bu durum. Bu deneme işini pek beceremiyor. Bu kadar iyi "romantik" taklidi yapanını hiç görmemiştim. O karizmanın altında gölgeli bir adam var, çok enteresan, beni her seferinde tekrar şaşırtıyor. Kitabın bendeki baskısı Everest Yayınlarından, 224 sayfa ve 50 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎