Cinayetler Kulübü | Agatha Christie

Şöyle güzel bi polisiyeyle kafayı dağıtırım, siyaset gündeminden azıcık da olsa uzaklaşabilirim diye attım elimi bu da bölüm bölüm hikayeler çıktı, yazıklar olsun. Bir evde altı kişi oturup sohbet ediyorlar. Bu altı kişinin içinde yaşlı bir hanım, genç bir hanım, bir doktor, bir dedektif bir de asilzade var. Bu ekipten her biri, neticesini yalnızca kendilerinin bildiği gizemli olaylar anlatıyor ve bu gizemli olayları diğerlerinin çözmesini bekliyor. Vakaları dikkatli okuduğunuz takdirde ekseri çözüyorsunuz. Gizem unsuru var evet, fakat ben polisiyeyi böyle bölüm bölüm değil de serüven olarak seviyormuşum, bu kitapla bunu anladım. Bir polisiyeye başlayacağım 300-500 sayfa meraktan kıvranacağım, sonra çözünce de ohh bee diye gevşeyip arkama yaslanacağım, bunu seviyormuşum. Cinayetler Kulübünü okurken de bu özelliğimi fark ettim. Görüyorsunuz, öğrenmenin yaşı yok. Agatha Christie'nin bu işin duayeni olduğunu düşününce ister istemez beklenti de yükseliyor. Benim beklentimin bir tık altında kaldı bu arkadaş. Kitabın bendeki baskısı Altın Kitaplar'dan, 192 sayfa ve 83 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎