Günlerden Galatasaray #31

Galatasaray 1-0 Hatayspor (Mauro)
Ne kıl maçtı yahu bu! Milli maç arasından sonra yaldır yaldır oynayan bir takım beklemiyordum zaten de, top tepmeyi mi unuttunuz aslanım naptınız?! Milli maç arasına bulduk diyelim haydi oyunu ama puan kaybı gelse Hoca'ya yazardı maalesef. Zira Hakim ile Wilfred'in aynı anda sahada olmasını şahsen pek tasvip etmiyordum ben. Hakim'in oyun becerisi inanılmaz yüksek. Keşke sakatlık falan yaşamasaydı da bu ipek gibi oyununu daha çok izleyebilseydik. Maç eksiği çok belli oldu yine de. Çabuk düştü yani oyundan. Daha erken değişiklik gelebilir veya dediğim gibi maça sonradan girerek oyuna etki edebilirdi. Neyse bu da bir tecrübedir, bir daha yapmaz. Maçın tek golü Mauro'nun kafa vuruşundan geldi. Dries'in nefis korner ortasıyla geldi o gol de. Bir de gol yedik ama ofsayt mı Nando'ya yapılan faul mü bilmiyorum iptal edildi işte. Bu maçın bir özelliği de Nando'nun 500. Barış Alper'in de 100. maçı olmasıydı. Barış'ın yolu uzun daha çok dalya der. Ama Nando... 2011'de buralara düştüğünde hiçbirimiz bu kadarını beklemiyordu. Fark yaratarak kazandırdığı şampiyonluklar bir yana, sporun içinde bir figür olarak da varlığı çok kıymetli. Yoldan yüz rakip taraftar çevirsek 95'i Nando'yla ilgili güzel şeyler söyler. Kalan 5'ine bayramdan sonra sövelim hep birlikte. 600. maçı görür müyüz bilmiyorum, ama iyi ki yolu bizimle kesişti. Çok seviyorum Kaptan'ı! Şampiyonluğa 7 maç, 21 puan kaldı. Hedef 24, yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎