Günlerden Galatasaray vol.18

Tatsız başladık be... Ben de üstelemedim yazsam etsem diye. Bugün fırsatını bulunca "yaz Serap totem totemdir" dedim ve aldım klavyeyi elime. Şimdi önce şunu diyeyim ben ilk birkaç hafta bocalayacağımızı düşünüyordum. Gel gelelim Kasımpaşa'ya yenilmekten ziyade Beşiktaş maçında tökezleriz diyordum. Böylesi daha iyi oldu. Hepimiz kızdık nasıl yeniliriz falan diye ama hayırlısı buydu bence. Zira o tokat ne kadar erken gelirse toparlamak o kadar çabuk olur gibi geliyor bana. Yenildikten sonra çok içimden gelmiyor benim şu sebepten yenildik, bu kötüydü, şu atamadı demek... Yaşandı bitti kafasıyla yaklaşıyorum. Kasımpaşa maçında 2-1 yenildik, tek golümüz Elmander'den geldi. Bu senenin goygoyu da bitmedi bu arada. Yeni sloganımızı açıklıyorum: Futbol, 22 kişinin oynadığı ve aldığı skor ne olursa olsun Galatasaray'ın lider kaldığı bir oyundur. Yürüyedur Galatasaray!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎