Günlerden Galatasaray vol.14

Galatasaray gol atamadıkça strese giriyor diye buradan bin kere söyledim belki. Ama yeni bi sorunumuz daha var: Galatasaray erken gol atınca da strese giriyor. Erken bulunan 2 gol dün akşam Elazığ maçında 3 puanı getirmiş de olsa, zaman zaman gergin anlar yaşattı. 1-0 üzerine yatmanız gereken bir skor değildir. 2-0 belki... Bu seneki Galatasaray için üzerine yatılacak skor 3-0. Bunu söylediğim için üzgünüm fakat takımdaki salıvermişlik ve kötü oyun yüzünden 9 puan gerideyiz. Kaybedilen puanlar ve 2 senede oluşan o karizmanın getirdiği öz güven puf diye uçuverdi. Salıya kadar kafaları da kendimizi de toparladığımız takdirde işin sonunda en azından Avrupa Liginde (buraya artık UEFA denmediğine inanamıyorum) devam etmek ve devre arasında yapılacak nokta atışlarıyla da (nedense hiç güvenmiyorum) tamamen rayına oturtacağımızı düşünüyorum. Juventus maçı dönüm maçı olur. Ya güç toplar ve devam edersin yada tamamen dağılır ve tüm yarışlara havlu atarak gelecek sezonun planını yaparsın. Çünkü ben artık bu takımda ışık görmüyorum.

Yine de, dünyanın en güzel şeyisin Galatasaray, nolur YÜRÜYEDUR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎