Günlerden Galatasaray vol.10

Hayatımda ilk kez Ali Sami Yen'e gittim ben hafta sonu Trabzonspor maçı için. Benim gidişim elbette ki takımda mucizevi bir değişim yaratmayacaktı ama ben tüm kalbimle ve en iyi niyetimle orada olmak istedim. Ekim ayının başlarından beri planladım ve başarabildim de çok şükür kısmet oldu. 3-0'a rağmen inanılmaz eğlendim ve hayatımın en güzel günlerinden birisini yaşadım. 90 dakikanın 80inde nefes almadan tezahürat ettim ve hiç oturmadım diyebilirim. Deseler ki şu takımla maç yapacak Galatasaray ve 5-0 yenileceksiniz, yine gider misin? Parasını verir bilet alır yine giderim, hiç acımam. Ben mutlu olduktan sonra giden para olsun. Gelelim maça...

Maçın sonlarına doğru Selçuk sürekli yuhlandı, ıslıklandı. Tüm kalbimle ve çıplak gözle nereye bakmak istersem orayı seyretmenin verdiği yetkiye dayanarak söyleyebilirim ki Selçuk o yuhlayanları üst üste koyup tekmeyi koysa kimsenin gıkı çıkmaması lazım. Zira çok çok haksız yere üzerine gidiliyor. Ben demiyorum ki Selçuk şahane, ama bu kadar yerilmeyi de hak etmiyor. Sitem sevgiden gelir, hepimiz Selçuk'un çok iyi olmasını, en azından eskisi gibi olmasını istiyoruz kabul. Gel gelelim takımda yuhlanacak o kadar adam varken Selçuk'un direkt olarak hedef alınması çok net haksızlık bence. 

Selçuk'tan önce yuhlanması gereken ilk isim Prandelli. Kenarda Sneijder, Bruma ve Hamit gibi adamlar varken bizi Yekta ve Emre Çolak ile muhatap etmesi affedilir gibi değil. İkinci isim Olcan. Geldiğinde yada gelmesi gündeme geldiğinde deli gibi sevindiğim doğrudur. Fakat Olcan çok kilo almış. Tomruk kütüğü gibi debelenip duruyor sahada. Forması vücuduna yapışmış kırk kat olmuş. Deli oldum resmen. Ve tabii ki Emre Çolak. Aklı başında bir adam der ki "Sneijder yedek tam patlayacağım zaman" bizimkisi toptan kaçıyor. Allah fikir versin. 

Sonuç olarak çok tatmin etmese de müthiş bir gün geçirdiğimi itiraf etmek zorundayım. Tribün benim işimmiş bugüne kadar 3 maça gittim (Konyaspor - Galatasaray, Gençlerbirliği - Bursaspor ve Galatasaray - Trabzonspor) üçünde de çok ÇOK eğlendim. Önümüzdeki ay yine Konya-Galatasaray maçı var inşallah yine gidip deli gibi bağıracağım. İnşallah Galatasarayımız da düzelecek. Hadi be, hadi nolur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎