Günlerden Galatasaray vol.8

Takımdan pek bir beklentim yoktu itiraf etmek gerekirse. Yine de içten içe, "biz yensek, MİY ve Akhisar puan kaybetse, e Fenerle Beşiktaş zaten berabere kalacak, hafta başında lider olur muyuz ki yaa" diye düşünmekten kendimi alamıyordum. Maç başladı ve ilk yarı boyunca "ne liderliği hayal ettiysem" diye düşünüp somurtkan şirini oynadım. Devre oldu. İkinci yarı başladı. Galatasaray'ın o özlediğim, hiç bitmesin istediğim rüzgarı başladı esmeye. Burak'ın golü, Wes'in girişi, maçın uzaması, uzama dakikaları içinde Ched'in ileri çıkışı ve Umut'un golü... Kasımpaşa'ya karşı alınan 3 puandan daha önemli olan tek şey takımın böyle birbirine tutunmaya başlaması, voltranı oluşturup rakibe saldırması. İçimdeki romantik kenetlenme görmek istiyor. Romantizm görmek istiyor. Zor mu be? Bi fotoğraf daha ekliyorum yazının devamına içimdeki romantik orada ortaya çıkacak. Doğrucu abilerimize/ablalarımıza burada veda edip esenlikler diliyorum. Yürüyedur GALATASARAY

Yukarıda Allah var, Selçuk'a çok çok çooook uzun süredir çok çok çooook kızgınım. Sürekli kötü oynaması, kaptan olmasına rağmen vurdumduymaz davranışları ve yine kaptan olarak takımına sahip çıkmaması çok kötü, öyle ki yazarken bile sinirlenip klavyeyi dövüyorum şu an. İyi niyetli olmadığını bile düşünüyorum bi süredir, kendime yakıştıramayarak hem de. Bunlar hep çok anlam yüklemekten oluyor ama neyse mevzumuz bu değil şimdi.

Şimdi gelelim fotoğrafa... Umut 90+ bilmem kaçta golü attı ya, ben sevinçten delirdim tabii (Galatasaray'a laf çakmak için gol yemesini, yenilmesini isteyen güruhtan değilim çok şükür) ama golden hemen sonra şu fotoğraf geldi. Umut golü atan isim onun sevinci tamam, süper. Ama Selçuk... İyi niyetli değil, hiçbir şey umrunda değil, bu nasıl kaptan diye sayıp sövdüğümüz Selçuk bu fotoğrafı vermiş. Sevinçten en az benim kadar delirmiş şekilde, en az benim kadar mutlu, en az benim kadar heyecanlı... Sonrasında Umut'la kucaklaşması, sarılmaları, tüm takımın bu coşkuya katılması falan müthiş bence. Bana çok iyi hissettirdi en azından. 

Sevincin devamı ve çok daha fazlası (gülücük);

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎