Günlerden Galatasaray #4

Geçen hafta 6 gol atıp kazanırken skorla gaza gelme diye kendime söyledim sürekli. Elimde değildi elbette. Trabzon maçının bu kadar keskin bir skorla biteceğini düşünmüyordum. Bu deplasmana 1 puan yazardım sanırım en fazla. Dört gol yemiş olmak çok acı ama bunun sezon başında olması geri dönüşünün olduğu anlamına geliyor ve çok da takılmamak lazım. Maça dair söylenecek çok fazla şey yok sanırım. Takımda şu çok iyi diyebileceğim tek bir kişi yok yazık ki... Öte yandan çok kötü diyebileceğim iki kişi var. Öncelikle Belhanda; bu takımda kalbimin ısınmadığı bir futbolcunun başarılı olamadığına çok şahit oldum. Bir şekilde toparlanır diye bir senedir bekliyoruz. Ben yıldım artık. Böyle bir maçta, takım yenikken ama geri dönebilecekken, takımı yolda bırakıp kırmızı kart gören bir insana tahammül etmek istemiyorum. Hocam en iyisini bilir ve düzeltecektir bu durumu. Diğer isim ise Maicon. Yediğimiz dört golün dördünde de hatası var. Aklı dağınık, kafası burada değil gibi. Gerçek bir savaşçı olduğu her halinden belli olan bir adamın daha çok sorumluluk alıp oyunun içine girmesi ve giydiği 3 numaranın hakkını vermesi gerekiyor artık. Şimdi milli takım arası var. İnanıyorum ki dönüşte daha arzulu bir takım izleyeceğiz. Yürüyedurun aslanlarım! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎