#1 Galatasaray - Gaziantep FK

Yeni sezon dün itibariyle bizim için başladı. İlk maç Samiyen'de oynanan Gaziantep maçıydı. Ne mutlu ki "üç puanı üç golle aldık" yazmak kısmet oldu. Takım beklediğimden çok daha formdaydı ilk maç olmasına rağmen ki bu üç puanı da takımın diri halini de Scott Piri'ye borçlu olduğumuzu düşünüyorum. Hiç gevşemeden, taş gibi, oyundan düşmeden, 94 dakika cayır cayır mücadele etti sahadaki herkes ki forması ıslanmayan yoktu. En hantal dediğimiz, forma girdi mi acaba diye düşündüğümüz futbolcular bile oyundan zerre düşmediler. Takımın üç golünün ikisi Radamel'den biri de Emre Kılınç'tan geldi. Ben üç gol içinde en çok Emre'nin golünü sevdim açıkçası. Çünkü yeni bir takıma gelip ilk maçtan gol atmak bir orta saha oyuncusu için zordur, lükstür, hele ki böyle güzel bir dokunuşla atıyorsanız o golü daha da çarpıcı oluyor. Sahada en çok Taylan'ı beğendim. Geçen sezonu çoğunlukla yedekte geçirmesine rağmen bugünkü performansını sürdürmeyi başarırsa ben formayı alacağını düşünüyorum ki Hocam'ın yıllardır hayali olan takımı gençleştirme operasyonunun baş aktörlerinden olabilir. Bir küçük parantez de Koca Kafaya açayım. Arda'yı ne kadar çok sevdiğim, şu blogun sol sütununda da apaçık ortada diye düşünüyorum. Bugün zorlanır mı diye endişelenmiştim ama, sanıyorum 65 dakika sahada kaldı, hiç sırıtmadı. Ve evet, ben bu durumdan çok memnunum (şair bu cümleyi sırıtarak yazdı)! Nasıl başlarsak öyle gider dileğimle yazıyı kapatıyorum. Hedef 23!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎