#2 Başakşehir FK - Galatasaray

Hocam maç başlamadan önce kendimizi denemek için güzel bir sınav olacak demişti. Kendi adıma ikinci yarının ilk 10 dakikası hariç gayet başarılı bir sınav verdiğimizi düşünüyorum. Takımın başarma hırsı ve özellikle geçen hafta belirttiğim diri hali beni çok mutlu ediyor. Başakşehir maçı özelinde Taylan 6 numarada gösterdiği performansla bence yine sahanın en iyisi. Oyun da kuruyor, defansa da dönüyor, ileri çıkıp çok ince paslar da veriyor. Neredeyse Lemina ve Seri'nin alınmamış olmasına sevineceğim zira onlar kalsalardı bu çocuk yine yedekte kalacaktı. Taylan'ın yanı sıra ben Emre'nin de takıma 3. maçında bu kadar adapte olup fark yaratabiliyor olmasından çok memnunum. Birçoğumuzun burun kıvırdığı Belhanda da bu sezona iyi başlayanlardan bir tanesi. Son olarak Fatih'in özellikle ikinci yarıda çıkardığı toplar beni gayet mutlu ediyor. Hocamın maç esnasındaki mimikleri ve jestlerini gören takımın galip geleceğini zaten öngörebilirdi. Hafta içi oynanan UEFA maçının ardından böyle yüksek tempolu bir maç çıkarmak ve hafta içi tekrar UEFA'ya gidecek olmak performans açısından takdire şayan. Takım bence şu an gayet iyi yolda diliyorum böyle de devam eder. Başakşehir'i Radamel ve Belhanda'nın golleriyle 2-0 kazandık. Hedef 23!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎