#3 Galatasaray - Fenerbahçe

Geride bıraktığımız dört resmi maçta oynadığımız futbolu dün akşam oynayamadık, önce bundan bahsedelim. Bunun sebebini takımın 2 haftada oynadığı 5. maç olmasına veriyorum. Mental ve fiziksel yorgunluk takımı bir parça yıpratmış maalesef. O ilk dört maçta deli gibi övdüğümüz tık tık tık paslaşma olayı biraz hantaldı dün akşam özelinde. Takımın bu kadar ışımasının alametifarikası da o paslaşmalar olunca ister istemez oyuna yansıdı. Bu noktada Hocamın da dem vurduğu gibi orta sahanın göbeğinde top dağıtacak pasör özelliğinde bir oyuncu ihtiyacımız devam ediyor. Dilerim bu sorun birkaç gün içinde çözülür. Dün maçın golsüz beraberlikle bitmesinin bir diğer sebebi de bitiriş noktasındaki paylaşımın çok doğru olmamasıydı. Radamel'in ileride çok yalnız kaldığını düşünüyorum. Arda'nın bu sorunu çözeceğini öngörmüştüm fakat dün akşam özelinde bunu pek de başardığı söylenemez. Zaten bir gol atsaydık bence devamı gelecekti ama o kabızlığı bir türlü kıramadı takım. Neyse Fenerbahçe maçı, bu sezon 40 maç oynayacağımız da düşünülürse, telafisi olan bir maçtı açıkçası. Bu yüzden çok takılmamak gerekir diyorum ben. Asıl önemli maç perşembe günü oynanacak olan Rangers maçı ki o maçı da geçersek artık eleminasyon olayı bitip grup usulüne dönecek Avrupa Liginde maçlar ve elimiz biraz daha rahatlayacak. En azından her maça final havasında çıkıp o psikolojiyi yaşamayacağız. Hedef 23!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎