Aşk Üzerine | Alain De Botton

Ah ne kitaptı ama! Paramparça oldu kalbim, ruhum... Meğer ne kocaman hatalar yapmış kendimi nasıl yıpratmışım... Dayak yemiş gibi hissettim kendimi kitabı okurken. Duygusal olarak iki insanın birbirinin kalbini kırmasının boşluğunu çat diye indiriyor surata. Hayatı paylaştığınız kişinin varlığının batmaya başlaması evresi var mesela, aaa bana da olmuştu diyorsunuz okurken. Hele bir de Romantik Terörizm bölümü var ki okurken sağlı sollu yargı dağıtımına şahit olup tokatlanma evresinin zirvesine ulaşıyorsunuz. Bende böyle çalıştı en azından. Beni epey sallayan, galiba hala etkisinden kurtulamadığım eski kalp yangınımın temize çekilmiş bir hali gibiydi bu kitabı okumak. İşin tuhaf tarafı Alain De Botton'ın bir felsefe kitabı yazması ve benim de bunu bazen gülerek bazen de gözlerim dolarak ama kesinlikle eğlenerek okumam oldu. Eğer felsefe okumak istiyor ama ya sıkılırsam diye tedirgin oluyorsanız adamınız Botton. Üç farklı kitabını okudum Aşk Üzerine ile birlikte (Statü Endişesi ve Felsefenin Tesellisi) üçü de birbirinden keyifliydi, sıkılmadan okutturdu. Tavsiye ederim, tüm kalbimle. Kitabın benim okuduğum baskısı Sel Yayıncılıktan, 225 sayfa ve 30 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎