Önce Sen Vardın | Canan Tan

Son yazacağımı baştan yazayım, okuduğum çoğu kitaba ıskalamayın diye noktayı koyarım ya, bunu ıskalarsanız bir şey kaybetmezsiniz. Tek Adam'dan sonra geldiğinden midir yoksa ben artık o kadın olmadığımdan mıdır ilk kez bir Canan Tan kitabını lütfen bitirdim diyebilirim. Kitap hikayelerden oluşuyor. Genel olarak da kadın hikayeleri bunlar. Fakat bir türlü beni içine çekemedi. Duygulandığım hikayeler oldu, kızdığım hikayeler oldu, Akrep gibi çarpıldığım hikayeler oldu ama genele baktığımda bir olmamışlık mevcuttu maalesef. Oysa ben tarih kitabından sonra bir mola olması maksadıyla almıştım elime. Bu sefer de biraz hafif kaldı sanıyorum. Kitap fuarından aslında hiç araştırmadan almıştım. Biraz araştırılabilirmiş, evet. Neyse, kitabın bendeki baskısı Doğan Kitaptan, 232 sayfa ve 47 TL. Bu kitaba 47 TL istemek?... Enteresansınız cidden. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎