The End Of The Fucking World

Netflix dizilerini eritme konusunda seri şekilde ilerliyorum bu ara. Dizimiz 2017-2019 yılları arasında yayımlanmış, 2 sezonda 16 bölüm ihtiva eden ve her bölümün 20-25 dakika arası sürdüğü bir dizi. Ben yazıyı yazarken IMDB puanı 8.1/10'du, epey yüksek bir puan, evet. Açıkçası izlemeye başladığımda ergen dizisi mi ne bu diye düşünmüştüm fakat derinine sonra sonra dalınıyor, bilememişim. Alyssa ve James isimli iki okul arkadaşı gencimiz var. Aileleri ile çeşitli mevzular yaşamışlar, spoiler vermeyeyim, izleyin. Bu mevzular neticesinde de sıkıntılı çocuklar. Oyunculuklar ile ön plana çıkan bir iş yine. Özellikle Alyssa'yı canlandıran Jessica Barden'ın aksanı, kelimelerin üzerine basa basa konuşması ve özellikle de her "what" deyişi istemsizce gülümsetti beni. Dizinin bir diğer olumlu tarafıysa açık ara müzikleri. Arkana yaslanıp tek başına oturduğun bir ortamda dinlemelik tam. Şu an bu yazıyı yazarken de fonda çalıyor. Merak edenler için spotify listesine şuradan yürüyebilirsiniz. Dizinin bir de Bafta ödülü var en iyi drama dalında ki Bafta dediğin de kolay kolay kısmet olmaz hiçbir işe. Dizinin verdiği en net mesaj bence; çocukların bazen büyüklerden daha olgun olabileceğiydi. Son olarak internette şöyle bir illüstrasyona denk geldim, paylaşmadan geçemeyeceğim. Mutlaka izleyin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎