Yılbaşında Televizyonda Ne Var?

Gelelim işin civcivli kısmına... Bugünün diğerlerinden farkı yok, 2022'ye giriyoruz da noluyo, vovovov zinhar günah diyen tayfa kenara çekilsin. Doğum günüm ve diğer bir gün dışında en sevdiğim gün olan 31 aralık için birazcık heyecanlanıyor ve cıvıldıyorsam, kimseyi dinlemeden kutlamamı da yaparım. Benim gibi düşünenler peşimden gelsin ve yılbaşı programlarını konuşalım!

TRT ile başlıyorum. Trt 1'de Seksenler'in yılbaşı özel bölümü var. Oyuncular nostaljik bir parti yapacaklarını söylüyorlar fragmanda. Bunu duyan benim verdiğim tepki; siz zaten nostaljisiniz? Yani beni çok açmaz ama seveni vardır, paylaşmış olayım. Asıl tatlı işler yine TRT2'de, onlardan bahsedeyim. Bir kere 18.00'de 2021 için almanak bölümü var. Elbette sanatla ilgili. 19.30'da Berlin Filarmoni'nin yeni yıl konseri var. 22.30'da da ben öyle şarkılı türkülü programlara gelemem arkama yaslanır filmimi izlerim diyenlere 2018 yapımı bir Fransız filmi olan Raoul Taburin var.

Atv ile devam edeyim de şaşırın. Vovovov zinhar günah tayfanın bayrak tutanı olarak televizyonlarda arzı endam ediyor biliyorsunuz. Fakat ne hikmetse yılbaşı programı yapıyor. LOL. Kim Milyoner Olmak İster yarışması ve Kenan İmirzalıoğlu ışıl ışıl parlıyor çarın çamurun içinde. Ferman Akgül ile Serkan Kaya diye biri var konuk olarak. Her tarza hitap ediyorlar işte kendi çaplarında. Neyse arada Kenancığımı görmek için zaplanabilir. 

Show Tv... Son 1531543 senedir olduğu gibi bu sene de Güldür Güldür ile yapıyor yılbaşı programını. Konuk sanatçı olarak da Kobra Murat?!, Ümit Karan, Tuncay Şanlı, Olcay Şahan, Buray ve Emel Sayın var. Bunun da seveni vardır. Bilgilerinize.

Star Tv'de İbo Show var. Konuk olarak Gülben Ergen, Ceylan, Serdar Ortaç, Ümit Besen, İrem Derici, Mahmut Tuncer, Şafak Sezer ve Didem var. Sonunda bir dansöz gördük. Kanallar ilerledikçe işler civcivleniyor görüyorsunuz. 

Kanal D'de bu sene Çok Güzel Hareketler Bunlar yok. Şaşırdınız mı? Ben şaşırdım. Şarkılar Bizi Söyler isimli programın yılbaşı bölümü var. Sibel Can, Hüsnü Şenlendirici ve Hakan Altun'un sunduğu programa Hande Yener, Uğur Aslan, Cengiz Kurtoğlu, Kibariye, Coşkun Sabah, Resul Dindar, Harem Grubu, Elmira Dans Grubu, Özgürcan Çoban?, Ömer Faruk Bostan?, Rumeli Orhan ve Kemal Grubu?! ve Ankaralı Coşkun konuk olarak gelecekmiş. Keyifli görünüyor, bazı bölümleri...

Tv8'de elbette O Ses Türkiye var. Oğuzhan Koç, Beyazıt Öztürk, Ebru Gündeş ve Murat Boz jürisi var ekipte. Şarkı söyleyecek ekipte ise Damla Sönmez, Feyyaz Şerifoğlu, Hande Baladın, Simge Aköz, Sarp Akkaya, Hazar Ergüçlü, Sabri Sarıoğlu, Yasemin Sakallıoğlu, Zeynep Avcı, İlayda Alişan, Cem Davran, Ozan Akbaba, Gökçe Bahadır, Perihan Savaş, Murat Yıldırım, Eser Yenenler ve eşi var. Fragmanı izlediğimde bu sene en çok dinlediğim şarkı olan Martılar'dan soğudum. Puh allah sizi kahretmesin! Spoiler vereyim Sabri reyiz Bahçe Duvarından Aştım şarkısını söylüyor. En sevdiğim.

Fox Tv; Yalancı Sevgilim diye bir filmin ilk gösterimi var. Asıl program ise 22.00'de. Geçen sene yılbaşına yakın BluTv bir reklam döndürmeye başladı Ata Demirer Gazinosu yılbaşı gecesi BluTv'de diye... O kadar uzun zamandır merak ediyordum ki, görür görmez heyecanlanmıştım. O gece de evdekileri dağıtıp yalnız kalınca açıp izlemiş ve tek kelimeyle bayılmıştım. Hah, işte Fox o programı yayınlayacak 10'da. Eğer izlemediyseniz sakın ıskalamayın. 

Netflix, yılbaşına özel olarak Cem Yılmaz'ın Diamond Elite Platinium Plus isimli gösterisini bugün itibariyle yayına veriyor. İzlememiş olanlar için, benim gibi, güzel bir fırsat daha! 

BluTv de Yılmaz Erdoğan'ın Münaşaka (hayır yazım yanlışı yok) isimli gösterisini yayınılıyor bugün. Bu da ıskalanmaz bence. 

Gözlerimiz Viktorya'nın meleklerini arayacak evet, fakat kıfsmet... Her güzel şeyin bir sonu var. İyi eğlenceler diliyorum! Meyve ve kuruyemişi bol tutun kaloriden kaçının. Seneye görüşürüz. LOL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎