The Fall

Yeni bir Netflix dizisi ile karşınızdayım. 2013-2016 yapımı bir İngiliz dizisi Fall. 3 sezonda toplam 17 bölüm var. Bölümler ortalama 50 dakika civarında. Gerilim/polisiye türünde. Ben bu satırları yazarken IMDB puanı 8.1/10'du, epey kuvvetli bir puan. Konusuna gelince Kuzey İrlanda'da bir kadın öldürülüyor. Akabinde Stella Gibson isimli kadın dedektif cinayeti çözmek için geliyor. Stella soğuk, Stella güçlü, Stella başarılı. Erkek hakim bir alanda kendini ispat etmeye çabalayan ve duruşu olan bir kadın ki beni de biraz buradan tavladı sanıyorum. Neyse bir seferle kalmıyor cinayet ve seri cinayetlere dönüşüyor. Jamie Dornan'ın çizdiği profil müthiş tek kelimeyle. Bu kadar gerçekçi nasıl oynamış, hayret ettim izlerken. İki çocuk babası, iş güç sahibi bir adamın karanlık tarafını şaşırarak seyrettim açıkçası. Dizinin verdiği en güçlü mesaj "kimse göründüğü gibi değildir" oldu benim baktığım yerden. Dizide en ifrit olduğum karakter ise çocuk bakıcısı olan ergen Katie oldu. Tam bir ergen ahmaklığı var kızda. Bak yine sinirlendim. Sırf oyunculuklar için bile izlenir. Sakın ıskalamayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎