Meczup | Halil Cibran

Cibran ile tanışma kitabım. Seçimimin doğruluğunu sorgulattı bana. Tanışmak için doğru kitap değil bir kere onu bilelim baştan. Çarpık bir kitap. Ne düşüneceğinizi şaşırtıyor okurken. Belki diğer "ünlü" kitabı Ermiş'i okuyup tarzını anladıktan sonra tekrar düşünmek gerekir, bilemiyorum altan. "Nasıl meczup olduğumu bilmek ister misiniz?" diye başlayan kitaptan beklentim, işte şunlar oldu, bunlar yaşandı, beni siz delirttiniz minvalinde bir işken, birkaç cümlelik pasajların yer aldığı bir kitap çıktı karşıma. Kitaba demin çarpık dedim ya, yazarken aklıma geldi. Böyle bir çarpıklığı ben bir de Zerdüşt'te hissetmiştim. Aynı akıl tutulması, aynı kafa karışıklığı, aynı sorgulayan gözler... Velhasılı, kitap beni çok çarpmadı. Bu tarzı seven elbette vardır fakat ben o güruhun içerisinde yokum. Kitabın bendeki baskısı İndigo'dan, 64 sayfa ve 6,50 TL. 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎